10.23.2008

En Toooooorsdag

Idag är det Torsdag och imorgon är det Fredag OCH löning, härligt.
Sitter för tillfället på jobbet och har just gjort min dagliga vandring mellan NSD > Aftonbladet > Expressen för att sedan ta mig hit och skriva hur extremt tråkigt jag har. Det är synd om mig..

Dag 4 utan snus och suget börjar faktiskt försvinna, eller suget kommer när man är van att ta en snus t.ex efter maten men jag ska fan klara det!

Trodde att den känslan som jag får av att vara i närheten av dig bara fanns i drömmar och fantasin men du har bevisat motsatsen. Tycker om dig så sjukt mycket Sofia och du betyder så extremt mycket för mig, du ska veta att jag tänker på dig varje sekund då du inte är nära. Du är världens finaste och underbaraste människan jag vet. Jag är bara din och ingen annans.
Sofia <3

1 kommentar:

Anonym sa...

och jag är bara din :), barabaradin , saknar dig gubbenfin