10.21.2008

en Tisdag.

Blir man förvånad? I helvete att man ville stiga upp i morse, ALLTID när man sover så extremt skönt och riktigt lever i drömmar så får man inte göra det det är så typiskt speciellt när man ska avbryta allt det sköna för att transportera sitt arsle hit och vad gör jag här? Jo kämpar för att hålla mig vaken, läser igenom NSD, Aftonblade, Expressen och Kuriren 10 gånger per dag. Dagarna går snabbt.. NOT!

Dag 3 utan snus nu, visst är man sugen på att ta en ingen snack som saken men känns faktiskt som det ska gå bra. Lättare än vad jag trodde men om man bara vill så går allt, nästan iaf.
Men tror att Sofia, hjälper till på traven. Hon är bäst.

Nu ska jag luta mig tillbaka och se på lite simpsons avsnitt och fortsätta sakna och tänka på dig.

Im yours Sofia! Är så förbaskat kär i dig! <3

1 kommentar:

Anonym sa...

and I´m yours , <3 vill pussa dig :)