3.14.2009

Sitter här medans Sofia ligger i sängen och försöker sova när hon ska upp så tidigt på praktik i morgon. Jag är inte det minsta trött och ska vara vaken för att förhoppningsvis sova längre än 9 för att tiden ska gå snabbare tills sofia kommer hem på lunchen. Jag känner mig förövrigt värdelös på alla sätt och vis som går, det gör jag, men jag vet att allt kommer kännas bättre. Sofia kan få det att ändra på sig, hon är underbar, hon är mitt allt.

Sofia, du får mitt hjärta att gå runt på ett sätt som bara du kan göra. Du får mig att känna något som ingen kan och som ingen annan någonsin har gjort. Om jag bara på något sätt kunde förklara hur underbart mitt liv har varit sen jag träffade dig, allt som har hänt och allt som vi har gjort tillsammans. Önskar att det känns likadant för dig, hoppas verkligen att det gör det.

2 kommentarer:

Crazy mamma sa...

När jag kommer hem så ska vi ha lite one-on-one tid tillsammans, du och jag. Jag ska allt få dig att känna dig bättre. Älskar dig

BulumibrackaN sa...

Har du dum i huvet? Kommer bli skrattretande när det tar slut om du inte kan "må bra" utan henne.